Γιατί τα Eshop χρειάζονται προώθηση στο ίντερνετ;

Γιατί τα Eshop χρειάζονται προώθηση στο ίντερνετ;

E-shop: Γιατί είναι απαραίτητη η προώθηση του στο διαδίκτυο;

Κατασκευάσατε το e-shop σας, τοποθετήσατε χαρούμενοι τα προϊόντα στην ψηφιακή ‘βιτρίνα’ και περιμένατε τους πρώτους σας πελάτες. Μα οι μέρες περνούσαν, δεν αποκτήσατε ποτέ πωλήσεις και η αισιοδοξία για το νέο σας εγχείρημα εξαφανίστηκε. Προσπαθείτε να καταλάβατε τι πήγε λάθος και δεν ευδοκίμησαν τα όνειρά σας, όπως θα θέλατε; Η παράλειψη ενός σημαντικού βήματος, ήταν το ατόπημα που υποπέσατε. Η μη προβολή του ηλεκτρονικού καταστήματος στους διαδικτυακούς επισκέπτες ήταν το σφάλμα σας και παρακάτω θα εξηγηθούν αναλυτικά οι λόγοι για τους οποίους είναι σημαντική η προώθηση ενός website.

Πώς μία νέα επιχείρηση αποκτά πελάτες

Ας ξεκινήσουμε με μία απλή ερώτηση: Αν αποφασίζατε να ανοίξετε ένα φυσικό κατάστημα πώλησης προϊόντων ποιες θα ήταν οι ενέργειες που θα κάνατε; Μόλις «ξεμπερδεύατε» με την εύρεση του κατάλληλου χώρου, με την Δ.Ο.Υ., την εύρεση του προσωπικού, θα αρχίζατε να γνωστοποιούσατε την επιχείρηση στο φιλικό, στο συγγενικό περιβάλλον και ύστερα στους κατοίκους των γύρω περιοχών. Θα μοιράζατε διαφημιστικά φυλλάδια, θα κάνατε διάφορες εκπτώσεις, θα συνεργαζόσασταν με άλλες επιχειρήσεις, προκειμένου να σας γνωρίσει περισσότερος κόσμος και να αποκτήσετε τους πρώτους σας πελάτες, σωστά;

Οι συγκεκριμένες διαφημιστικές ενέργειες θα κέρδιζαν την εμπιστοσύνη των ατόμων, θα ισχυροποιούσαν την παρουσία του φυσικού σας καταστήματος και θα αύξαναν τις πωλήσεις σας. Γιατί δεν σκεφτήκατε να κάνετε το ίδιο και με την ψηφιακή σας επιχείρηση; Η προώθηση ιστοσελίδων με SEO είναι απαραίτητη για την αύξηση των πελατών ενός e-shop, όπως απαραίτητη είναι κάθε παραδοσιακή μορφή διαφήμισης για την αύξηση πελατών σε ένα φυσικό κατάστημα.

Πώς βοηθά η προώθηση του ψηφιακού καταστήματος

Δίχως πελάτες, μία επιχείρηση, ψηφιακή και μη, δεν μπορεί να λειτουργήσει και αναπόφευκτα αργά ή γρήγορα, οδηγείται στο κλείσιμο της. Στην αρχή, οι τεχνικές βελτιστοποίησης ενός ηλεκτρονικού καταστήματος (SEO) το βοηθούν να απομακρυνθεί από το ενδεχόμενο τέλος του και το οδηγούν στις ψηλές θέσεις κατάταξης των μηχανών αναζήτησης

Αυτό σημαίνει πως μόλις οι χρήστες του διαδικτύου πληκτρολογήσουν στην κενή μπάρα της μηχανής αναζήτησης σχετικές λέξεις-κλειδιά με τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα που πουλάει αυτή η ψηφιακή επιχείρηση, θα εμφανιστεί μπροστά τους, όπως αντίστοιχα θα έβλεπε κάποιος την βιτρίνα ενός φυσικού καταστήματος και θα έμπαινε μέσα, για να εξετάσει καλύτερα αυτό που επιθυμούσε να αγοράσει.

Αν μείνει ικανοποιημένος ο επισκέπτης κατά την διάρκεια της παραμονής του εντός του e-shop, θα προβεί σε αγορά του προϊόντος και είναι πολύ πιθανόν να επιστρέψει ξανά στο συγκεκριμένο για να κάνει μία νέα αγορά. Αργότερα, αν συνεχιστεί η ικανοποίηση που νιώθει, θα το συστήσει στους φίλους του και με αυτό το τρόπο θα αυξηθούν οι επισκέπτες του που γρήγορα θα μετατραπούν σε αγοραστές.

Τι κερδίζει μία ψηφιακή επιχείρηση με την διαδικτυακή προβολή της

Εκτός της προώθησης SEO του e-shop στις μηχανές αναζήτησης είναι σημαντικές και άλλες διαφημιστικές διαδικτυακές καμπάνιες για την προσέγγιση του αγοραστικού κοινού. Αυτές μπορούν να επιτευχθούν μέσω των κοινωνικών μέσων δικτύωσης, μέσω του email, του SMS, του video, των influencers, του podcast κλπ. Με την προώθηση στο διαδίκτυο, ένα e-shop αποκτά γρήγορα μεγαλύτερη αξιοπιστία και κερδίζει περισσότερους επισκέπτες.

Έπειτα καταφέρνει να γνωρίσει τα χόμπι, τις προτιμήσεις των χρηστών του διαδικτύου, το φύλο τους και την ηλικία τους και λειτουργεί περισσότερο στοχευμένα, προσφέροντας τους συγκεκριμένα προϊόντα. Για παράδειγμα, όταν ο επισκέπτης ‘κλικάρει’ σε μία ανάρτηση προβολής ενός προϊόντος στα social media, ή εισέλθει στο e-shop μέσω της Google, η εταιρεία θα στοχεύσει σε αυτόν με νέες εξατομικευμένες διαφημίσεις. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την δημιουργία θετικής ενίσχυσης και ικανοποίησης του διαδικτυακού πελάτη.

Ακόμη, η διαδικτυακή προβολή είναι μια εξαίρετη ευκαιρία που δίνεται στον ιδιοκτήτη του e-shop να προσεγγίσει πελάτες που το αναζητούν 24 ώρες το 24ωρο και να επικοινωνήσει μαζί τους. Το συγκεκριμένο πλεονέκτημα, δεν υπάρχει ούτε στο φυσικό κατάστημα, ούτε στο παραδοσιακό τρόπο διαφήμισης. Με την δημιουργία μίας έντυπης ή μίας τηλεοπτικής/ραδιοφωνικής διαφήμισης, οι ιδιοκτήτες μίας επιχείρησης, απλά περιμένουν και ευελπιστούν την προσέλευση των πελατών.

Αντίθετα, όταν η προβολή μιας επιχείρησης γίνεται διαδικτυακά, δίνεται η δυνατότητα στους μελλοντικούς πελάτες να επικοινωνήσουν μαζί της, προτού την επιλέξουν για τις αγορές τους. Να ζητήσουν περισσότερες διευκρινίσεις για τα προϊόντα που είναι για πώληση και ο υπεύθυνος να απαντήσει σε κάθε απορία τους, άμεσα. Αυτή η αμφίδρομη επικοινωνία είναι πολύτιμη γιατί χτίζει την αφοσίωση των αγοραστών προς το κατάστημα και αυξάνονται οι πιθανότητες να υπάρξουν επαναλαμβανόμενες αγορές.

Συνεπώς, με την παράθεση όλων των παραπάνω λόγων, ευελπιστούμε να έγινε κατανοητή η σπουδαιότητα της προώθησης ενός ψηφιακού καταστήματος ή ενός οποιοδήποτε άλλου ιστότοπου στο διαδικτυακό περιβάλλον.