3 βασικά tips όταν προωθείτε την ιστοσελίδα σας στην Google

3 βασικά tips όταν προωθείτε την ιστοσελίδα σας στην Google

Το internet έχει μπει στη ζωή μας τα τελευταία είκοσι και κάτι παραπάνω χρόνια και πλέον μπορούμε να πούμε ότι την έχει αλλάξει τελείως. Πλέον το internet δεν είναι ένας χώρος όπου διάφοροι «σπασίκλες» παίζουν παιχνίδια και κάνουν τα χόμπι τους, αλλά είναι ο χώρος στον οποίο μπορεί κανείς να βρει πολύτιμες πληροφορίες και να αγοράσει προϊόντα ή υπηρεσίες. Για την ακρίβεια, τα τελευταία χρόνια οι περισσότερες αγορές προϊόντων και υπηρεσιών γίνονται μέσω internet και μάλιστα η πλειοψηφία τους δεν γίνεται από υπολογιστές αλλά από κινητά τηλέφωνα και tablet.

Όπως μπορείτε να καταλάβετε λοιπόν, το internet πλέον είναι τεράστιο και άπειρο. Αυτό σημαίνει ότι αν ένα site θέλει να ξεχωρίσει, θα πρέπει κάπως να προωθηθεί, να ενημερώσει δηλαδή όσους ενδιαφέρονται γι’ αυτό για τη παρουσία και τη λειτουργία του. Εδώ είναι που παίζει πολύ σημαντικό η προώθηση ιστοσελίδων SEO, κυρίως στη Google.

 Γιατί είναι τόσο σημαντική η Google;

Η Google είναι η πύλη του διαδικτύου σχεδόν για όλους τους χρήστες του. Με άλλα λόγια, ο οποιοσδήποτε θέλει να βρει κάτι στο internet, είτε αυτό είναι προϊόν ή υπηρεσία είτε απλά κάποια πληροφορία, το πρώτο πράγμα που θα κάνει θα είναι μία αναζήτηση στη πιο δημοφιλή μηχανή αναζήτησης που δεν είναι άλλη από τη Google. Αν λοιπόν προωθηθείτε σωστά στη Google, η ιστοσελίδα σας θα έχει μεγάλη επισκεψιμότητα. Τι εννοούμε όμως όταν λέμε «προώθηση στη Google»;

Τι είναι η προώθηση στη Google

Όταν κάνετε μία αναζήτηση στη Google θα δείτε ότι τα αποτελέσματα βγαίνουν σε μία σειρά. Αυτή η σειρά δεν είναι τυχαία και καθορίζει την επισκεψιμότητα μίας ιστοσελίδας: όσο πιο ψηλά είναι η σειρά της, τόσο μεγαλύτερη η επισκεψιμότητα της. Αν λοιπόν θέλετε να προωθήσετε την επισκεψιμότητα της ιστοσελίδας σας, θα πρέπει να βελτιώσετε την κατάταξη της. Ας δούμε τρεις συμβουλές για να το πετύχετε αυτό.

Κάντε την ιστοσελίδα σας φιλική για τις φορητές συσκευές

Όπως είπαμε και πριν, οι περισσότεροι χρήστες του διαδικτύου μπαίνουν σε αυτό από κάποια φορητή συσκευή, είναι λοιπόν απολύτως λογικό η Google να προωθεί στις σελίδες αποτελεσμάτων της τις ιστοσελίδες που «παίζουν» σωστά και είναι εύχρηστες σε τέτοιες συσκευές. Είναι καλό λοιπόν το site σας να έχει το λεγόμενο responsive design, δηλαδή να μπορεί να προσαρμόζεται αυτόματα και γρήγορα στο μέγεθος και τον προσανατολισμό της οθόνης στην οποία προβάλλεται. Αυτό μπορεί να γίνει ακόμη και σε πλατφόρμες που προσφέρουν την δημιουργία «έτοιμων» ιστοσελίδων.

Κάντε μία καμπάνια adwords

Με τις καμπάνιες adwords στην ουσία πληρώνετε κάποια χρήματα ώστε η ιστοσελίδα σας να εμφανίζεται σε ειδική θέση στις σελίδες αποτελεσμάτων σχετικών αναζητήσεων. Για την ακρίβεια, η ιστοσελίδα σας θα εμφανίζεται πιο πάνω από τα υπόλοιπα «οργανικά» αποτελέσματα, αλλά θα φέρει και την ένδειξη της διαφήμισης. Μία τέτοια καμπάνια είναι καλή για να φέρει την ιστοσελίδα μπροστά στα μάτια του κόσμου που ενδιαφέρεται γι’ αυτή στο ξεκίνημα της , αλλά να ξέρετε ότι τα «οργανικά» αποτελέσματα συνήθως παίρνουν περισσότερα κλικ από τις διαφημίσεις. Σημασία λοιπόν έχει η προώθηση σας στα οργανικά αποτελέσματα και αυτό μπορεί να γίνει με το SEO.

Επενδύστε στο SEO

SEO σημαίνει Search Engine Optimization και αν σας ενδιαφέρει η επιτυχία της ιστοσελίδας σας, θα πρέπει όχι μόνο να το μάθετε, αλλά και να επενδύσετε σε αυτό. Το SEO στα Ελληνικά μεταφράζεται ως «Βελτιστοποίηση για Μηχανές Αναζήτησης» και στην ουσία είναι μία πολύπλοκη διαδικασία που σκοπό έχει να βοηθήσει την ιστοσελίδα σας να πληροί όσο το δυνατόν περισσότερα από τα κριτήρια κατάταξης της Google, ώστε να βγαίνει ψηλά στις σελίδες αποτελεσμάτων σχετικών αναζητήσεων. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να γίνουν δράσεις και αλλαγές τόσο εντός όσο κι εκτός της ιστοσελίδας. Τα αποτελέσματα του SEO είναι μόνιμα και μετρήσιμα και ως εκ τούτου, μπορούμε να πούμε ότι είναι απαραίτητο για κάθε ιστοσελίδα που σέβεται τον εαυτό και τα κέρδη της.